|
| Sual yaz |
|
| 04.12.2025 |
| Azad Kazimov |
| Sual: Salam mən elektronika maqazasından məhsul aldım zəmanətlə amma mənə dedilərki zəmanəti sizə whatsapp vasitəsiylə atacayıq amma yazdım atmadılar və aradan 20 gün kecib mal xarab olub və mən onlara deyəndə mənə dedilərki get özün düzəltdir sənin əlində zəmanətin yoxdur dedim siz verməmisiz deyir deyərdin vererdik mən nə edə bilərəm? |
| Cavab:
Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.Telefonumuz: 0124498995.E-mayl:eyub@consumer.baku.az. Bütün hallarda danışıq yolu ilə tez həll etmək üçün özünüzün olmanız daha yaxşıdır. |
|
|
|
|
| 02.12.2025 |
| Müslüm Abbasli |
| Sual: ,Mən Instagram üzərindən fəaliyyət göstərən “Qlobus Kitab Evi” səhifəsi tərəfindən istehlakçı olaraq hüquqlarımın pozulması faktı ilə bağlı şikayət edirəm.Mən satıcıya “cəza-icra hüququ kitabı varmı?” sualı ilə müraciət etmişəm. Satıcı kitabın olduğunu bildirib, lakin nəşr ili və məlumatların aktuallığı barədə heç bir məlumat verməmişdir. Mən də kitabın yeni və yenilənmiş nəşr olduğunu güman edərək sifariş etmişəm.Kitab poçt vasitəsilə mənə çatdırıldıqdan sonra məlum olmuşdur ki, göndərilən nəşr 2011-ci il köhnə nəşrdir və mənim üçün lazım olan aktual məlumatları özündə əks etdirmir.Bundan sonra satıcıya kitabın:— Geri qaytarılması və 17 manat ödənişin,həmçinin poçt yolu ilə ödəmiş olduğum— 5 manat çatdırılma pulunun geri qaytarılması,və ya kitabın yeni nəşr ilə dəyişdirilməsi barədə müraciət etmişəm. Ama ne deyisildi nede qaytarilmadi |
| Cavab:
Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.Telefonumuz: 0124498995.E-mayl:eyub@consumer.baku.az. Bütün hallarda danışıq yolu ilə tez həll etmək üçün özünüzün olmanız daha yaxşıdır. |
|
|
|
|
| 24.11.2025 |
| ulker mustafazade |
| Sual: Salam men adini vermek istemediyim bir elektron magazadan mehsul almisam ozum telebeyem. maddi imkan olmadigina gore odenisim 3 aydir gecikir. mehkemeye verildiyim halda ne bas verir buju oyrenmek isteyirem. |
| Cavab: Salam. Məhkəmə qərarı əsasında sızdən pulu alacaqlar! |
|
|
|
|
| 14.11.2025 |
| Əlizadə Əzizov |
| Sual: Salam. Xahiş edirəm, maariflənmə məqsədi iıə deyəsiniz, ölkəyə idxal olunan və bazarda satılan dam örtüklərinin üzərində respublika qanunlarıyla hansı nişan, yazı olmalıdır? Ya heç nə qeyd olunmur?Cavaba görə əvvəlcədən təşəkkür edirəm. |
| Cavab: Salam. Sualınız barədə məlumata malik deyiləm. |
|
|
|
|
| 07.11.2025 |
| Əlizadə Əzizov |
| Sual: Salam. Mən BAKUPANdan 2020-ci ildə 25 illik zəmanətlə sənədlərdə alman malı yazılmaqla dam örtüyü almışam. Amma heç beş il keçməyib örtüyün rəngi gedir,ağarır. Mən BAKUPAN mağazasına zəng edib vəziyyəti desəm də,mənim hüquqlarımı tanımaq istəmirlər. Nə edə bilərəm? Bu işdə mənə nə kömək edə bilərsiniz ki, haqqıma çatım? Və bir də bu dam örtüyünün arxasında hansı ölkənin istehsalı olması haqda yazı və umumiyyətlə, heç bir yazı yoxdur.Bu qanunsusluqdurmu?Bura qanuna uyğun olaraq nəsə yazılmaliydımı? Suallarıma cavab verməyinizi xahiş edirəm.Sağ oıun. |
| Cavab: İstehlakçının mal haqqında tam informasiya almaq hüququ var. Satıcı Sizə sənəd və məlumat verməyə borcludur.Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.Telefonumuz: 0124498995.E-mayl:eyub@consumer.baku.az. Bütün hallarda danışıq yolu ilə tez həll etmək üçün özünüzün olmanız zəruridir. |
|
|
|
|
| 30.09.2025 |
| EMIL MIRZAYEV |
| Sual: Salam. 2025-ci il sentyabr ayının 6-da Baku Electronic şəbəkəsinin Nərimanov filialından "LG thing" markalı paltar yuyan maşın almışdım. Sentyabr ayının 8-də evə çatdırılma olubç sentyabr ayının 10 isə quraşdirilib. Quraşdirilandan sonra 3 defe paltar yumaq uchun istifadə olunub. Təəssüf ki işləməyi, paltar yuması, və sərf etdiyi elektrik sərfiyyatı hədsiz çox olduğundan məni qanə etmədiyi üçün 21.09.2025 tarixində aldığım filiala müraciət etdim ki paltaryuyan maşını qaytarmaq ya da başqasıyla əvəz etmələrini xahiş etdim. Yalnız heç bir tələbimi yerinə yetirilməyin bu günə qədər. Məndən faiz tutacaqlarını, və sair sözlər danışaraq hələ də heç bir tədbir görmürlər. xahiş edirəm mənə kömək edəsiniz |
| Cavab:
Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.Telefonumuz: 0124498995.E-mayl:eyub@consumer.baku.az. Bütün hallarda danışıq yolu ilə tez həll etmək üçün özünüzün olmanız zəruridir. |
|
|
|
|
| 07.09.2025 |
| Rəşad Şəkərov |
| Sual: Salam, abunəçisi olduğum internet provayderi Birlink(Enginet) bir müddət öncə digər operatCityNet tərəfindən alınıb, Birlinkdə tarifim aylıq 25 AZN olub, hal hazırda da mobil aplikasiyalarında həmin qiymət qeyd olunub, CityNetə keçdikdən sonra yeni tariflə hesablayıblar, yəni aylıq 31 AZN, deməli uzun müddətdir bizim xəbərimiz olmadan özləri birtərəfli qaydada qərar verib tarifi dəyişiblər. Zəhmət olmasa dəstək olardınız. |
| Cavab: Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.Telefonumuz: 0124498995.E-mayl:eyub@consumer.baku.az. Bütün hallarda danışıq yolu ilə tez həll etmək üçün özünüzün olmanız zəruridir. |
|
|
|
|
| 14.08.2025 |
| Qocayeva Aynurə |
| Sual: 05.08.2025 ci il tarixdə qizil zəmanət ultra ilə kontakt home mağazalar şəbəkəsindən kondisioner almışam Kondisioner gəlin quraşdırılıb amma elektrik şəbəkəsinə qoşulmayıb Quraşdırdiqdan sonra mənə elektrik xətti çəkilmək lazım olduğu söylənildi mənə quraşdırılması kağızına qol çəkdirildi məndə kondisioner birbaşa elektrik xəttinə tanıyacağını düşündüm sonra çıxıb getdilər işıq xıttiməkilərkən kondisioner zədələnmiş kontakt home şirkətinə zəng etdim gəlib kondisioner baxacaqlarını söylədilərServiz xidməti hələdə yaxınlaşıb kondisioner baxmayıb bu təqdirdə mən nə etməliyəm |
| Cavab:
Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.Telefonumuz: 0124498995.E-mayl:eyub@consumer.baku.az. Bütün hallarda danışıq yolu ilə tez həll etmək üçün özünüzün olmanız zəruridir. |
|
|
|
|
| 28.07.2025 |
| Bahar Əliyeva |
| Sual: Salam.onlayn ödəniş edim məhsul almışam.təhqir edib ,blok edib və nə pulumu ne məhsulumu vermir. |
| Cavab:
Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.Telefonumuz: 0124498995.E-mayl:eyub@consumer.baku.az. Bütün hallarda danışıq yolu ilə tez həll etmək üçün özünüzün olmanız zəruridir. |
|
|
|
|
| 16.07.2025 |
| Azad Qocayev |
| Sual: Salam . Aptekdən uşaq üçün krem alınıb . Daha sonra məhsulu istifadə edəndə saxta məhsul olduğunu gördük . Əvvəl aldiqlarimizla müqayisə elədiyimiz zaman qablaşdırma fərqli yazılar və kodlar var idi . Bir neçə gün istifadə elədik və heç bir faydasını görmədik . Geri qaytara bilərikmi məhsulu . Belə bir haqqımız varmı ? |
| Cavab: Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.Telefonumuz: 0124498995.E-mayl:eyub@consumer.baku.az. Bütün hallarda danışıq yolu ilə tez həll etmək üçün özünüzün olmanız zəruridir.Nəzərə alın ki,açılıb işlənmiş mal qaytarıla bilməz.
|
|
|
|
|
| 09.07.2025 |
| Emin Sadiqov |
| Sual: Salam.04.07.25 tarixində million aparati ilə Azərbaycan Respublikası İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Əmlak Məsələləri Dövlət Xidməti Daşınmaz Əmlakın Dövlət Kadastrı və Reyestri idarəsinə 191 manat pul köçürmüşəm.pul vəsaitim hesaba keçməyib.ödəniş çeklərimdə var.hər gün*0010 zəng erdirəm ki pul vəsaitimi hesaba keçirədiniz onlarda deyirlərki narahat olmayin keçirəcəyik.hər gündə zəng etdiyimdə mobil hesabımdan 3 və 4 manat pul çixir.zəng etməkdən vəsaitimdə qurtarir.elə deyirlərki narahat olmayın.ancaq pul vəsaitimi hesaba keçirmirlər.bu onlarin nə fırıldaq işləridi bilmirəm.harada şikayət edəcəyimi bilmirəm.xahiş edirəm mənə bu işdə köməklik edəsiniz. |
| Cavab: əsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.Telefonumuz: 0124498995.E-mayl:eyub@consumer.baku.az. Bütün hallarda danışıq yolu ilə tez həll etmək üçün özünüzün olmanız zəruridir.
|
|
|
|
|
| 27.06.2025 |
| Hüseynov Pərviz |
| Sual: Salam mən sab şirkətinin kabablig sosiskasini Araz marketden fergli qablaşdırmalarda aldım(çəki ilə vakuum packada)bunların kefiyyeti dadı rengi bir birindən tam fərqli məhsullardi market menim şikayetimi təsdiqlədi məhsulların fərqli olduğunu oda təsdiqlədi və məhsulları öz reflerinden yığışdırdı.amma şirketin cezalanmasini cermelenmesini isdeyiremki bele faktlar tekrarlanmasin |
| Cavab: Ətraflı ərizə yazın,malın nümunəsi və kassa çekini mənə çatdırın, medyaya verin və dövlət qurumlarına bildirim. |
|
|
|
|
| 20.06.2025 |
| Jalə Məhərrəmova |
| Sual: Salam mən 26 mayda bakü elektronika den kofe aparati aldım.Orada özləri yoxlamadi işləyib işləmədiyini dediler burda biz yoxlamiriq.kreditle qızıl zəmanətlə almışam hemde .eve getirdim aparat işləmədi 28 mayda aparıb təhvil vermişəm ozlerin 48 saat olmuyub heç ,qaytarırlar.Men məhsuldan imtina etmek isteyirem.Onla4 da bu mümkün deyil deyirler.,Mən o məhsulunqaytara bileremmi#? |
| Cavab: Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.Telefonumuz: 0124498995.E-mayl:eyub@consumer.baku.az. Bütün hallarda danışıq yolu ilə tez həll etmək üçün özünüzün olmanız zəruridir.
|
|
|
|
|
| 09.06.2025 |
| Elsen Mehdiyev |
| Sual: Salam.Glass baku sirketi menden 400 manat pul alib Cam balkon ucun 2 ay muqavileden kecib amma pulmu nede isi gormur.Aldadir hamini menden basqa cox adami aldadir.Xahis edirem komek edesiniz.Adi Elvin Meherremovdu.Her yere muraciet etmisem tapilmir deyirler. |
| Cavab: Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.Telefonumuz: 0124498995.E-mayl:eyub@consumer.baku.az. Bütün hallarda danışıq yolu ilə tez həll etmək üçün özünüzün olmanız zəruridir.
|
|
|
|
|
| 30.05.2025 |
| Rasim Gözəlov |
| Sual: Salam. Mənimlə Azərpoçt arasında beynəlxalq poçt göndərişi ilə bağlı mübahisə baş vermişdir. Beynəlxalq poçt göndərişlərin göndərilməsi “Ümumdünya poçt Konvensiyası” və “Məktub korrespondensiyası Reqlamenti” kimi aktlarla tənzimlənir. Konvensiyanın yeni mətni 26.08.2021-ci il tarixdə qüvvəyə minmişdir və açıq mənbələrdə yerləşdirilmişdir. Reqlamentin isə yalnız 2013-cü il tarixli mətni açıq mənbələrdə mövcuddur. Bu səbəbə ğörə istehlakçı olaraq xahiş edirəm ki, “Məktub korrespondensiyası Reqlamenti”nin qüvvədə olan mətninin əldə edilməsi üçün mənə yardım göstərə bilərsinizmi? |
| Cavab: Bağışlayın,insan resurslarımız son dərəcə məhduddur,kömək edə bilmirik. Məktubla müvafiq qurumq müraciət etməyin zəruri olduğunu bilməmiş deyilsiz. |
|
|
|
|
| 05.05.2025 |
| Fəxrəddin Muradov |
| Sual: Salam. Mansard izolyasiyası üçün köpük izolyası ilə maraqlandım. Təklif olunan məhsul izokim RD001 nə dərəcədə yararlı olub olmamasınını neçə öyrənə bilərəm |
| Cavab: Salam. Yalnız onu deyə bilərəm ki,bu mal barədə şokayət olmayıb.
01259976 00 z edin,bəlkə cavab alarsız. |
|
|
|
|
| 03.04.2025 |
| Elgün Zeynalov |
| Sual: Salam. Aptekdən Hindistan istehsalı olan dərman (antibiotik) almışam. Ancaq dərman qutusunda barkod yoxdur. Bu normaldır ya dərmanın saxta olma ehtimalı var? Çox sağ olun |
| Cavab: Əgər icliyi AZ dilindədirsə saxta deyil. |
|
|
|
|
| 27.03.2025 |
| Gulnar Nesirova |
| Sual: Salam.Men aptekden qablasdirmada sprey derman almisam,amma acib isletmemisem.Apardim qaytarmaga mene dediler biz sprey dermani qaytarmiriq.Bu ne derecede duzgundu.Onlar haqqi var bunu geri goturmemeye? |
| Cavab: Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.Siz haqlısız,əgər 14 gün keçməyibsə və kassa çekiniz varsa.
|
|
|
|
|
| 26.03.2025 |
| Nigar Əzizova |
| Sual: Salam, mən Əzizova Nigar İsmayıl qızı 10.09.2024 - ci il tarixdən Embawood mebel mağazasından özümə cezizlik mebel yataq dəsiti kreditli almışam anam isə mənə qonaq dəsti alıb və bildirmişəm ki , mebel Şuşa şəhərində olan evimizə aparılacaq. Həyat yolaşım veterandı və məcburi köçküdür dövlət tərəfindən bizə verilən evdə yaşayırdı. Bildirdimki ustalar yoldaşım qarşılayacaq. Ustalar mebeli quraşırıb səliqəsiz şəkildə , mebeldə deşiklər çatlar çızıqlar və nədə ki zəmanət talonu vermiyiblər. Mən başqa mağzaldanda mebel almışam mebeli quraşdırlanda zəmanət talonu verilib bunlara isə bildirdə bəhanə olaraq bildirilir ki vermişik, yoldaşım isə soruşanda bildirilib ki sənəd işlərin mağazda həll ediblər lakin məndə mağzada müqavildən başqa heçnə verilməyib.Vitrində gördüyüm kamodun güzgü ölçüsü ilə quraşdırdıqları ölçü düzgün deyildi.Mebeli gördən sonra mağazaya problemləri bildirdim və güzgünün düzgün olmadığın və mənə dedilər ki mağazadakı güzgüylə dəyişə bilərik siz gətirin onu bunu aparın. Halbuki problem özlərində olduğu halda dəyişməni özümüz etdik. Çoxda məsləni böyütmək istəmədim sonra isə problemləri artı mebelin qapıları düzgün örtülmür, şişim kamodun güzgüsü qapısının yaxşı örtülmədiydən çatlayıb mağazaya bildirdə deyilər ki qaynar xəttə zəng elə dekabr mart ayınadək zəng etmişəm hərdəfə mənə deyilir ki gəlib baxılacaq sonrakı zəngdə bəhanə olaraq bildirilir ki müştəri deyib ki özüm əlaqə saxlayacam məndə bildirəm ki müşətəri mənə mən heç kim demiyib bunu özlərinə bəhanə axtarılar. Mənə dfek, və problemli mebel gətidikləri halda mənim problemi həll etmilər. Hələ üstəlik noyabr aydan qüsursuz şəklidə puların ödüyürəm bank xidmətinə deyəndə isə mənə deyilər ki probleminizi mebel şirkətiylə həll edin . Anlamıram ki bunlar bir biriylə əlaqəli olmasa mən necə tanıyırdım ki bunları. Dəfələrlə İmişlidə olan mağazaya yaxınlaşmışam problemi demişəm , nə hikmətdirsə mebel almağa gedəndə mağazanın müdiriyətindən tutmuş hamı mağazda olmuşdu , problemli mebelərinə tərif vurdular , lakin şikayətimi və problemi bildirmək istiyəndə mağazda heç kimi tapmaq olmur, çarə kimdə qaynar xəttə zəng etməyi bildirilər .Atıq dərəcədə xahiş edirəm ki bu problemli yeni mebelə əvəz edilsin yaxuda indiyə qədər ödədiyim ödəniş mənə geri qaytarılsın mən özümə yeni mebel alım. |
| Cavab: Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.
|
|
|
|
|
| 19.03.2025 |
| Gulnar omarova |
| Sual: Hər vaxtınız xeyir. Mən decoroom.az mağazasından mebel sifarişi etmişəm. 99% endirim tetbiq edilmişdi məhsula. sifariş təsdiq edildi və bank kartımdan müəyyən vəsait çıxıldı. Hal-hazırda mağaza bildirir ki, sehv olub kartınızı göndərin pulu kartınıza geri göndərək. burada bilmək istərdim ki, səhv mağazanındır - alıcının gördüyü qiymət ilə təmin etməli deyil mağaza? |
| Cavab: Qanunvericilikdə bu barədə dəqiq ifadə olunmuş bir şey yoxdur. |
|
|
|
|
| 12.03.2025 |
| Namiq Allahverdi |
| Sual: Haqqımı bilmek isteyirem. Salafandan açılan amma işledilmeyen (meselen:- su filtri, su membranı, su kranı ve s.)Geri qaytarmaq istehlakçının haqqıdır ya yox.Cvb üçün tşk. |
| Cavab: Haqqin var. |
|
|
|
|
| 12.03.2025 |
| Namiq Allahverdi |
| Sual: Salam. Gence Omidden "filtrex"Su filtri aldım. Koropkası açıq. Getirdim eve. Üstünde verilmiş membranı sellofandan açıb yuvasına soxdum. Selofanı tulladım. İnglis dili bilən yoldaş geldi dedi ki koropkanın üstünde yazılıb ki ağzı açılmış koropkaları almayın. Növbeti gün apardım qaytarmağa. Uzun dava dalaşan sonra qaytardılar. Amma işlenmemiş membranın pulunu alıb membranı mene satdılar. 17.90 çox pul olmasada, şikayet vermek isteyirem. Ordakı işçinin haqsız olduğunu sübut etmek üçün. Tşk. |
| Cavab: Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcə.Təşkilatımızın Gəncə nümayəndəliyi ilə də əlaqə saxlaya bilərsiz.Tahir Paşayev. Tel:0506722900 |
|
|
|
|
| 12.03.2025 |
| Namiq Allahverdi |
| Sual: Salam. Gence Omidden "filtrex"Su filtri aldım. Koropkası açıq. Getirdim eve. Üstünde verilmiş membranı sellofandan açıb yuvasına soxdum. Selofanı tulladım. İnglis dili bilən yoldaş geldi dedi ki koropkanın üstünde yazılıb ki ağzı açılmış koropkaları almayın. Növbeti gün apardım qaytarmağa. Uzun dava dalaşan sonra qaytardılar. Amma işlenmemiş membranın pulunu alıb membranı mene satdılar. 17.90 çox pul olmasada, şikayet vermek isteyirem. Ordakı işçinin haqsız olduğunu sübut etmek üçün. Tşk. |
| Cavab: Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcə.Təşkilatımızın Gəncə nümayəndəliyi ilə də əlaqə saxlaya bilərsiz.Tahir Paşayev. Tel:0506722900 |
|
|
|
|
| 15.02.2025 |
| Xaliq Qədirov |
| Sual: Salam, mən umicodan məhsul almışdım. Hələ də vəd etdikləri bonus məbləği yükləmirlər. Dəstək xidmətinə də yazanda ya cavab vermir, ya da deyir "haqlısız 3 günə yükləncək". Artıq 20 gündür.Hara şikayət edə bilərəm? |
| Cavab: Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcə |
|
|
|
|
| 13.02.2025 |
| Seymur Şəmirov |
| Sual: Salam. Qnet Azerbaycan dovletinde resmidi ? Umuniyyetle Qnet ne olan seydi ? Aldadicidi yoxsa yox,xais edirem cavab vererdizde |
| Cavab: Qeydiyyatdan keçib. |
|
|
|
|
| 05.02.2025 |
| Xəyalə Həsənova |
| Sual: Salam.Men "Təmiz Xalca Yuma" şirkətində xalçaları yuduzdurmağa vermişdim.Xalçaları tehvil alannan sonra gordum ki,qurumuyub ləkəli qəliblər.Şirkətə bildirdim narazılığımı dedilər çatdırılma gəlib goturəcək ustunnən 15 gün keçib hələdə gəlmiyiblər.Ödənişi etmişəm.Mən hara müraciət edə bilərəm yani ki təzə xalçalar idi artıq işlək vəziyyətdə deyillər. |
| Cavab: Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.
|
|
|
|
|
| 16.01.2025 |
| Heydər Rüstəmov |
| Sual: Salam mən umico sirkəti tərəfindən aldadilmağım haqqında elektron ərizə məktub gondərmişəm sizə 20 günə yaxın olar baxılmayib |
| Cavab: Ərizə flaş kartda ofisə gətirilməlidir ki,kömək edə bilim. Və ya dövlət orqanlarına müraciət edin. |
|
|
|
|
| 14.01.2025 |
| Sebine Eliyeva |
| Sual: Salam. 13yanvar 2025-ci ilde derman alinib. Yaxsi tesir etmediyine gore 14yanvar qaytarmaq istedik amma dermani geri almadilar. 4 list seklindedir. |
| Cavab: Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.
|
|
|
|
|
| 03.01.2025 |
| Elgün Zeynalov |
| Sual: Salam hər vaxtınız xeyir. Hazırda satılan kərə yağlarından hansı keyfiyyətıidir, istifadə üçün hansıları məsləhət görürünüz? |
| Cavab: Bağışlayın mən istənilən istehsalçıya məxsus yodlaşdırılmış duzdan başqa heç bir mal haqqında istehlakçının sualına müsbət cavab vermirəm. Yəni reklam ,bizlik deyil! |
|
|
|
|
| 25.12.2024 |
| Firqət Mayılov |
| Sual: Sizden xahiş edirem mene kömek edin pulumu qaytara bilim . Zehmet mene bu yardımçı olun.Bu işde başda Allahdan ve Eyyub Hüseynov ve Azad istehlakçılar birliyinin üzvlerinden kömek isteyirem. |
| Cavab: Sizinlə danışmışam və yazmışam.
Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.
|
|
|
|
|
|
| Sual yaz |
|
|
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
|